Followers

Ultimele savarsiri...

Se apropie Craciunul, dupa ce-am lasat bucataria la ruginit un an de zile, am decis sa ma apuc iarasi de ea.

Mi-a cazut cu tronc napolitana Mayei... si-am zis c-o fac si eu dar nu m-a lasat inima sa-mi tradez reteta propie.

Cu toate ca in cantitate nu difera cu mult... a mea e pt 5 foi... dar am facut calculul si a iesit asa cum zice ea la 4 foi. Eu insa o am cu caramele de cafea si 1/2 cana de hazelnut prajit.

Are un gust mai de cafea si nuca prajita.



Asa, pe urma am zis eu sa mai consum din dovleacul ras ce-l aveam in congelator si am facut niste fursecuri fragede, au gust de chec, bune la cafea si ceai.


Si-am mai avut oleaca de timp sa fac si niste Almond Biscotti, nemaipomenit de bune, le-am impachetat repede ca altfel le mancam pe toate.

No comments:

Post a Comment

Thank you, your comment will be posted after moderation.

Link Exchange

Merriam-Webster Dictionary
dictionar-roman.com
----------------------------- Thank you for visiting, please come back anytime.
web statistics counter
Powered by web analytics stats program.
--------------------------------- ------------------------------------ Hello friends, I removed my message box because of spam garbage I am receiving lately, please leave me a comment I can approve. ------------------------------------